این نکته رو هم بد نیست بدونید، شاید گاهی اوقات چاره‌ساز بود.

میدونید که در اکثر برنامه های ویدئو پلیر نمیشه با استفاده از دگمه پرینت اسکرین در صفحه کلید از یک فیلم عکس تهیه کرد. حالا با غیر فعال کردن یک گزینه در مدیا پلیر این کار در این برنامه امکان‌پذیر میشه.

در مديا پلير از منوي Tools گزينه Options رو انتخاب کنيد. حالا به قسمت Performance بريد و دگمه Advanced رو کليک کنيد. در قسمت Video Acceleration گزينه Use Overlays رو غيرفعال کنيد

حالا می‌تونید از صفحه نمایش عکس بگیرید و عکس رو در برنامه نقاشی وارد کنید.