عکس گرفتن با ودیا پلیر
این نکته رو هم بد نیست بدونید، شاید گاهی اوقات چارهساز بود.
میدونید که در اکثر برنامه های ویدئو پلیر نمیشه با استفاده از دگمه پرینت اسکرین در صفحه کلید از یک فیلم عکس تهیه کرد. حالا با غیر فعال کردن یک گزینه در مدیا پلیر این کار در این برنامه امکانپذیر میشه.
در مديا پلير از منوي Tools گزينه Options رو انتخاب کنيد. حالا به قسمت Performance بريد و دگمه Advanced رو کليک کنيد. در قسمت Video Acceleration گزينه Use Overlays رو غيرفعال کنيد
میدونید که در اکثر برنامه های ویدئو پلیر نمیشه با استفاده از دگمه پرینت اسکرین در صفحه کلید از یک فیلم عکس تهیه کرد. حالا با غیر فعال کردن یک گزینه در مدیا پلیر این کار در این برنامه امکانپذیر میشه.
در مديا پلير از منوي Tools گزينه Options رو انتخاب کنيد. حالا به قسمت Performance بريد و دگمه Advanced رو کليک کنيد. در قسمت Video Acceleration گزينه Use Overlays رو غيرفعال کنيد
حالا میتونید از صفحه نمایش عکس بگیرید و عکس رو در برنامه نقاشی وارد کنید.
+ نوشته شده در ساعت 13:23 توسط یوسف
|