لطفا جهت نصب مودم ابتدا سیم تلفن را به مودم و از سوی دیگر به پریز تلفن متصل کنید توجه داشته باشید که از دو شاخه های ضد برق تلفن برای اتصال به هیچوجه استفاده نشود و ابتدا به ساکن کلیه دستگاهای تلفن و آی دی کالر های متصل به خط تلفن در نقاط دیگرمنزل یا محل کارتان را قطع و از پریز در آورید و برای استفاده از هردستگاه تلفن نیاز به یک نویزگیر دارید .
1- ابتداروی Windows Explorer کلیک کرده تا یک صفحه باز شود.
2- در Address Bar آی پی مودم تان راوارد نمایید http://192.168.1.1 سپس Enter نمایید
3- در پنجره باز شده بجای User name و Password وارد کنید admin-admin و سپس Login نمایید.
4- وارد مودم D-Link شدید در صفحه باز شده روی Run Wizard کلیک کنید .
5- صفحه باز شده را Next کنید.
6- در صفحه Choose Time Zoom نام شهر تهران را انتخاب کنید و Next کنید .
7- در صفحه Select Internet Connection Type گزینه اول PPPOE/PPPOA را انتخاب کرده و Next کنید .
8- در صفحه Set PPPOE/PPOA باید User name و Password خود را وارد کنید و پس از آن VPI=8 و VCI=35 را انتخاب کنید سپس Next کنید.
9- حال در این صفحه روی Restart کلیک کنید تا مودم شما Restart شود .

10-در آخر نیز از همان صفحه اولی که در ابتدا باز کردید (مورد 1) گزینه TOOLS را انتخاب کرده و از منوی سمت چپ روی گزینه SYSTEM کلیک نمائید و برای تکمیل شدن مراحل نصب گزینه Save and Reboot را انتخاب نمائید.

 حال کلیه پنجره ها را ببندید و به چراغهای روی مودم خود توجه کنید باید چراغها PWR-SYS-LAN-DSL-PPP روشن شده باشد . Windows Explorer را باز کنید و وارد اینترنت شوید.