کلیدهای تک: کلید C: ایجاد Compose. در صورتی که کلید Shift+C را بزنید، پنجره‌ی Compose در پنجره‌ای جدید باز می‌شود. کلید /: جستجو در ایمیل. در جعبه‌ی جستجو با نوشتن کلمه‌ای که می‌خواهید جستجو کنید. کلید K: رفتن به قسمت Conversation جدید. کلید J: رفتن به قسمت Conversation قدیم. کلید N: ایمیل (پیام) بعدی. کلید P: ایمیل (پیام) قبلی. کلید O یا Enter: باز کردن. Conversationهای شما را باز می‌کند. (ترفندستان) حال چه در حالت Expands یا Collapses باشد. کلید U: بازگشت به لیست Conversation. کلید Y: آرشیو. آنچه را که در حال دیدن آن هستید را به قسمت آرشیو ایمیل شما می‌فرستد. کلید X: انتخاب Conversation. برای آنکه آن را بخواهید پاک، آرشیو و کارهای از این نوع کنید. کلید S: ستاره‌دار کردن پیام یا Conversation. کلید ‍!: گزارش دادن اسپم بودن یک پیام یا Conversation. کلید R: جواب دادن (Reply) به پیام. در صورتی که کلید Shift+R را بزنید، پنجره‌ی جواب دادن در پنجره‌ای جدید باز می‌شود. کلید A: جواب دادن به همه (Reply All). در صورتی که از کلیدهای Shift+A استفاده کنید، پنجره‌ی Reply All در پنجره‌ای جدید باز می‌شود. کلید F: فوروارد کردن. در صورتی که از کلیدهای Shift+F استفاده کنید، پنجره‌ی فوروارد در پنجره‌ای جدید باز می‌شود. کلید Esc: خارج شدن کلیدهای ترکیبی: Tab سپس Enter: فرستادن پیام Y سپس O: آرشیو کردن Conversation و رفتن به Conversation بعدی. G سپس A: رفتن به قسمت All Mail G سپس S: رفتن به قسمت Starred G سپس C: رفتن به قسمت Contacts G سپس D: رفتن به قسمت Draft G سپس I: رفتن به قسمت Inbox منبع : سایت ترفندستان