نشان دادن پسورد هنگام وصل شدن به اينترنت
يكي از ويژگي هاي dilaup در xp نشان ندادن پسورد است يعني وقتي شما روي ايكون يك dialup كليك مي كنيد فقط username ديده مي شود.
براي اينكه بتوانيد پسورد را مشاهده كنيد، مراحل زير را در رجيستري اجرا كنيد:
-HKEY_LOCAL_MACHINE-SYSTEM--CurrentControlSet- Services--RasMan--Parameters Modify
در اينجا يكDWORD با اسم DisableSavePassword بسازيد.
مقدار 0 در اين DWORD براي SAVE كردن و مقدار 1 براي SAVE نشدن پسورد است
+ نوشته شده در ساعت 12:35 توسط یوسف
|